Tisdag

Igår hade jag en kund som bara gjorde återbesök.
Hon ska ut och resa så hon ville bara ha vanliga vita tippar (fransk manikyr) så festade vi till att lite med en fin silverrand nertill.

Allt material som jag använder så som glasfiber/filar/tippar/oljor osv är av märket millenium som finns att köpa hos mig, Oftast använder jag också millenium lacket eftersom jag tycker de håller bäst och är lätt att lacka med. Men jag kan ju såklart använda andra lack bara för att testa lite nya färger osv.

Millenium nr 11 (vit) , glittrig liner Millenium

    


Hittade en gammal bild på en målning jag hade för ett tag sedan

Depend 206 (grå) , Millenium 72 (svart)



Senare lägger jag upp lite proffs foton som min vän har tagit på mina nuvarande naglar lite julfint :)

Ha de.
Kram


Kommentarer

What's on your mind?:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Blog:


Comment:

Trackback




RSS 2.0