15 Nov

Måndag, ny vecka, nya möjligheter :)
Helgen har varit kanon bra med vänner och familj.
Veckan ser ut följande
Måndag - städa (som vanligt hehe)
Tisdag - Salongen har dock inga kunder inbokade :/
Onsdag - klippa mig
Torsdag - Läkarbesök sedan fixa mammas naglar.
Fredag - lugn hemma kväll
Lördag - Ladies night med mamma, anne och Julia :)
Söndag - Harry potter wooow äntligen.

Varit ute på långpromenad med Hubbe nu, gick över en mil rätt duktig av mig tycker jag allt.
Tog nyss världens sämsta bild på mina nya naglar hehe, men de får duga för min kamera har lagt av för tillfället.

Lacken kommer på Millenium som finns att köpa hos mig.



Ville också bara säga att vill du ha fina naglar nu till Jul/nyår så är de bara att höra av sig till mig (skriv kommentar så får du mitt nr) Perfekt julklapp att ge bort till någon vän/mamma/syster :)

Nagelförlägning 550:-
Förstärkning 370:-
Manikyr 200:-
Manikyr + massage 300:-

Ha de bra.

Kram


Kommentarer

What's on your mind?:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Blog:


Comment:

Trackback




RSS 2.0