Riktig höstdag

Gud vad man ville ligga kvar i sängen i morse, när man tittade ut var de blåst och regn, uscha.
men de va bara att kliva upp vid kvart över sju.
Drog in till salong en stund för att ta hand om en kund vid tio.
Skulle sedan egentligen åkt hem till Sabina och fika och prata, men vi missuppfattade varandra eller ja hon glömde mobilen hemma och jag drog haha jävla otur, men bokade om våran fikadag iallafall :)

Nu ikväll blir de bara massa mys i soffan ta får man faktiskt ha när de är sånt här väder :)
men först en promenad med Hubbe.

Fixade mammas naglar, otroligt dålig bild, måste lära mig min kamera lite bättre hehe.
Lacket är från depend nr 41



Satte mig också ner och fixade mina egna naglar, som sagt inte världens bästa bild, ser bättre ut i verkligheten.
Lacket är från depend nr 202




Kommentarer
Postat av: cicci

svar: självklart. :) mejla mig lite bilder du vill ha, hur du vill ha din design, gärna lite exempel om du har. har du inga bilder så får du gärna beskriva vad du vill ha för typ av biler så ska jag försöka hitta något. sen vill jag veta färger, vad det ska stå i din header osv. :)

2010-10-19 @ 19:40:22
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

What's on your mind?:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Blog:


Comment:

Trackback




RSS 2.0