Januari

Halloj.

Har inte haft så mycket att göra nu efter jul/nyår men förhoppningsvis kommer de igång igen.
Så tänkte visa er mina favorit vinterlack och sommar/vår lack. :)

       
 
Snygga vinter/höst lack

1. Millenium Nr 60 - ett snyggt lilametallic lack
2. Depend Nr 41 - Blå metallic lack
3. Nail polish by H&M fashonista - Snyggt lila lack
4. Millenium Nr 66 - Mörk blå/grönt
5. Nail Polish by H&M envy me - Sjukt snyggt mossgrönt lack med glitter.

       

Snygga Vår/sommar lack

1. Nail polish by H&M check me out - Jätte fint matt rosa lack
2. Depend Nr 42 - ett fint beige lack snyggt till fina solbrända händer
3. Isadora Nr 183 - mitt absolut favorit lack, ett snyggt rosa shimmrigt lack.
4. Millenium Nr 52 - fint rosaglittrigt lack
5. Nail polish by H&M bella's chocie - ett fint matt turkost lack

Jag tycker personligen att Millenium lacken har den bästa hållbarheten - men H&M lack är sjukt  bra för de låga priset 39.50.

Kram


Kommentarer
Postat av: cicci

hej ! ja, visst kan jag hjälpa dig med dig. :) jag ska fixa en design redan nu så kan du skicka din email i en kommentar så jag kan mejla hur resultatet blir till dig ? :) gillar du det inte så får du gärna säga vad som ska ändras. :)

kram

2011-01-13 @ 00:17:00
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: cicci

sådär ! nu är din design på plats, som du ser. jag har även lagt till en länk till mig längst ner i menyn, eftersom jag har gjort designen. jag ber dig att ha den kvar. :) hoppas du trivs med din blogg. :)



kram !

2011-01-14 @ 00:07:34
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: cicci

upptäckte det med nu, men har fixat det. nu ska det fungera :)



kram !

2011-01-14 @ 13:02:39
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

What's on your mind?:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Blog:


Comment:

Trackback




RSS 2.0